Eğitim-Öğretim hayatının ilk basamağını oluşturan anaokulu eğitim programının amacı, çocukların bedensel, zihinsel, duygusal ve sosyal yönden gelişimlerini desteklemek, becerileri kazandırmak, olumlu benlik kavramı geliştirmesine, kendini ifade etmesine, öz denetim kazanmasına olanak tanımak, öğrenme isteği ve merak duygusunu uyandırmak, yaratıcılıklarını geliştirmektir. Çocukların Türkçe’yi doğru ve güzel konuşmalarını sağlamaktır.
Binamız kampüs içinde ayrı bir bina olarak planlanmış ve farklı öğrenme stillerine uygun olarak hazırlanmıştır. Binamızda, fen-doğa-mutfak etkinliklerinin, sanat çalışmalarının yapılacağı çok amaçlı salonlar, bilgisayar laboratuvarı, yemek salonu, iç oyun alanları ve dış oyun alanları bulunmaktadır. Sınıflarımız geniş, aydınlık ve havadar olarak planlanmıştır.
TED Kayseri Koleji Anaokulunda, Atatürk’ün milli ve manevi değerlerine bağlı, kendine güvenen, paylaşımcı, hoşgörülü, saygılı, kendini ifade edebilen, katılımcı, sorumluluk sahibi, sanata karşı duyarlı ve sorgulayan bireyler yetiştirmek hedeflenmektedir. Öğrencilerin psikomotor, bilişsel, duygusal-sosyal, dil ve öz bakım gelişim gereksinimlerinin karşılanması, yeteneklerinin keşfedilip geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
Okul öncesi eğitimde veli iletişim ve işbirliğinin önemi dikkate alınarak, veliler çeşitli iletişim kanalları ile çocuklarının gelişimi ve okul etkinlikleri hakkında bilgilendirilmekte, öğrencilerin etkinliklerine katılımları sağlanmakta ve belirli aralıklarla kendileri için seminerler düzenlenmektedir.
Binamız kampüs içinde ayrı bir bina olarak planlanmış ve farklı öğrenme stillerine uygun olarak hazırlanmıştır. Binamızda, fen-doğa-mutfak etkinliklerinin, sanat çalışmalarının yapılacağı çok amaçlı salonlar, bilgisayar laboratuvarı, yemek salonu, iç oyun alanları ve dış oyun alanları bulunmaktadır. Sınıflarımız geniş, aydınlık ve havadar olarak planlanmıştır.
TED Kayseri Koleji Anaokulunda, Atatürk’ün milli ve manevi değerlerine bağlı, kendine güvenen, paylaşımcı, hoşgörülü, saygılı, kendini ifade edebilen, katılımcı, sorumluluk sahibi, sanata karşı duyarlı ve sorgulayan bireyler yetiştirmek hedeflenmektedir. Öğrencilerin psikomotor, bilişsel, duygusal-sosyal, dil ve öz bakım gelişim gereksinimlerinin karşılanması, yeteneklerinin keşfedilip geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
Okul öncesi eğitimde veli iletişim ve işbirliğinin önemi dikkate alınarak, veliler çeşitli iletişim kanalları ile çocuklarının gelişimi ve okul etkinlikleri hakkında bilgilendirilmekte, öğrencilerin etkinliklerine katılımları sağlanmakta ve belirli aralıklarla kendileri için seminerler düzenlenmektedir.