ÖĞRENME STİLLERİ ATÖLYE ÇALIŞMAMIZIN SONUNCUSU 5. SINIF ÖĞRENCİ VE VELİLERİMİZLE YAPILDI

MİNİK 112 Yaşama Yol Ver..
12 Ocak 2018
İLKOKUL’DA PSİKODRAMA ETKİNLİKLERİ
15 Ocak 2018

Ortaokul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi olarak yürüttüğümüz Öğrenme Stilleri Atölye Çalışmamızın sonuncusu 5. Sınıf öğrencilerimiz ve velilerimizle yapıldı. Çalışmamızın ilk kısmında Öğrenme Stilleri Envanteri öğrencilerimize uygulandı ve sonuçlarımız öğrencilerimizle ve öğretmenlerimizle paylaşıldı. Rehberlik servisi olarak öğrencilerimizle İşitsel, Görsel ve Kinestetik/Dokunsal öğrenenlerin karakteristik özelliklerini ve öğrenme stiline özgü verimli ders çalışma yöntemlerini paylaştık. Her sınıfın öğrenme stilleri yüzdelik dilimleri sınıf panolarına asıldı.

‘Öğrenme Stilleri’ çalışmamızın ikinci kısmında 10 Ocak 2018 tarihinde 5. Sınıf öğrencilerimizin velileri ile atölye çalışması yapılarak, çocuklarının envanter sonuçları velilerimizle paylaşıldı. Her velinin kendi öğrenme stilini öğrenmesi amacıyla velilerimize de öğrenme stilleri envanteri uygulandı.

Atölye çalışmamızda, rehber öğretmenlerimiz Zeliha AKSOY ve Meltem ÖZYURT velilerimizle her öğrenme stilinin karakteristik özelliklerini, bilgiyi alma ve hatırlama yöntemlerini ve kişilerarası ilişkilerde dikkat edilmesi gereken noktaları paylaştı. Ayrıca yaratıcı drama çalışmasıyla velilerimizle çocuk ebeveyn ilişkisi canlandırılarak, doğru dil kalıpları ve beden dili velilerimize aktarıldı.

Yoğun katılımın olduğu atölye çalışmamız oldukça keyifli ve verimli geçti. Çalışmamıza katılan tüm değerli velilerimize katılımlarından dolayı teşekkür ediyoruz.


Ansolon